Jak na to? Jaké jsou nejdůležitější platné podmínky pro reklamace v ČR?
Ashop CZ má sídlo v ČR
Na internetu a hlavně na sociálních sítích působí hodně obchodů, které mají sídlo mimo Českou republiku. V takovém případě se musíš obrátit na Evropské spotřebitelské centrum a nebo se smířit s tím, že jsi naletěl. Reklamovat zboží v takovém e-shopu je skoro nemožné, proto pozor na e-shopy, které nemají sídlo v ČR.
Všechny obchody pod Ashop CZ mají sídlo v ČR!
Doklad o koupi
Reklamované zboží musí mít svůj doklad o koupi a popis závady. Každý e-shop má své reklamační podmínky odlišné, podle druhu zboží, ale základní údaje musí být pro všechny e-shopy stejné a závazné dle platných zákonů. Zboží nepodléhající zkáze, můžeš vrátit do 14-ti dnů bez udání důvodu, pokud nenakupuješ na IČ.
Odeslání reklamace z centrálního reklamačního formuláře
Reklamace zde registrovaného e-shopu je odesílána přímo na e-mail vybraného e-shopu, kde jsi zboží nakoupil, a splňuje všechny zákonné požadavky. Je důležité formulovat v reklamaci vše, jak je zákonem požadováno, protože jinak může být taková reklamace zamítnuta jako neoprávněná.
Reklamační řízení
Centrální reklamační formulář je stejně závazný, jako jakákoliv jiná forma podaní reklamace. Po odeslání dostaneš na svůj e-mail potvrzení o odeslané reklamaci a tobě může sloužit jako doklad, že jsi vše podal správně, tak jak se má.